Vanaf heden zijn wij (beperkt) open voor het maken van online afspraken via Uw Zorg Online.
Let op:
- Per afspraak behandelt de arts 1 klacht. Heeft u een klacht welke u al eerder besproken heeft met de huisarts, maak dan de afspraak bij dezelfde huisarts
- U kunt uitsluitend een afspraak maken voor uzelf in de Uw Zorg Online omgeving
- Indien u de Nederlandse taal niet machtig bent, zorgt u zelf voor een tolk
- Voor urgente klachten waarvoor u een afspraak wilt, belt u met de praktijk
- Verder verwijzen wij u naar thuisarts.nl. Hierop vindt u van veel klachten al informatie.
From now on, we are open (limited) for making online appointments via Uw Zorg Online.
Please note:
- The doctor treats one complaint per appointment. If you have a complaint that you have already discussed with your GP, please make the appointment with the same GP.
- You can only make an appointment for yourself in Uw Zorg Online environment.
- If you do not speak Dutch, please arrange your own interpreter.
- For urgent complaints requiring an appointment, please call the practice.
- We also refer you to www.thuisarts.nl. You will find information about many complaints there.